2016-2017 M.M. NEFORMALIOJO UGDYMO PROGRAMOS:
NEFORMALUSIS UGDYMAS 2015-2016 M.M.
I. 2014-2015 m. m. neformaliojo ugdymo veiklos analizė
Veiklos privalumai:
• NMVA organizuotos mokinių ir tėvų apklausos duomenimis, neformalusis ugdymas vertinamas viena iš 5 aukščiausių verčių: tėvų – 3.7 (iš 4), mokinių – 3.7 ( iš 4).
• 2014-2015 m.m. atlikti 1 ir 4 klasių mokinių tyrimai apie neformaliojo ugdymo pasiūlą ir veiklų kokybę rodo, kad dauguma mokinių (87%) gimnazijoje patenkina saviraiškos poreikius, mokytojų programos yra įdomios, naudingos.
• 2014-2015 m.m. gimnazijoje veikė 25 būreliai : 42 % gimnazistų lankė meninio ugdymo, 28,3%- sveikos gyvensenos, 11,6% - gamtosauginio, ekologinio ugdymo, 9,9 % dalyvavo gabiųjų vaikų ugdymo veikloje, 8,1 %- kitose veiklose (Jaunųjų šaulių, „Temidės“ būreliuose).
Tobulintini aspektai:
• Rengiant neformaliojo ugdymo programas, rekomenduojama būrelių vadovams išplėsti veiklas: organizuoti daugiau projektų, renginių, skatinančių mokinių pasirodymus, edukacinių išvykų.
• Patenkinti techninės kūrybos ir informacinių technologijų veiklų pageidaujančių mokinių poreikius; ieškoti specialistų, norinčių dirbti su vaikais.
II. 2015-2016 m. m. gimnazijoje veikia 24 būreliai: 46,7 % gimnazistų lanko meninio ugdymo, 15,9 %- sveikos gyvensenos, 11,2%- gamtosauginio, ekologinio ugdymo, 12,5 % dalyvauja gabiųjų vaikų ugdymo programų veiklose, 13,7 % - kitose veiklose ( Jaunųjų šaulių, Skautavimo pradžiamokslio, „ Temidės“ būreliuose).